Permanent makeup

General info

Permanent Make-up, som den laves i dag, er med til at fremhæve et ansigts fortrin og kompensere for mangler på en naturlig og ikke længere malet måde. Permanent Makeup giver karakterer, skaber længde, som er forsvundet, og giver den ønskede fylde i et overplukket bryn. Permanent Makeup fremhæver den bedste udgave af DIT udseende – uanset alder.

Gratis konsultation En konsultation er nødvendig, inden du kan få lavet permanent makeup. Du kan få foretaget konsultationen og behandlingen samme dag. Men hvis du har mange spørgsmål eller er i tvivl hvorvidt du vil eller kan få behandlingen, så skal du booke en konsultation for sig selv. Konsultationen tager 15 min og er gratis.

Microblading er en semipermanent tatovering af små hårstrå, som blender ind i det allerede eksisterende bryn for at opnå eller genskabe et bryn med længde, fylde og tæthed. Microblading kræver minimum én touch up når dit sår er helet 4-6 uger efter din første behandling. His man ønsker at vedligeholde sit resultat, så kræver det, at man får lavet en touch up cirka én gang om året.

Behandlingen er relativt smertefri, da du vil få bedøvelsescreme på, inden behandlingen starter. Inden bedøvelsen bliver lagt på, bliver din hud renset og efter vi har lavet behandlingen og der skal udfyldes et sundhedsskema. Hele behandlingen varer cirka 90min.

Book en tid

Vigtige informationer

Hvis du ammer eller er gravid, kan du ikke få foretaget behandlingen. Denne behandling er en ikke permanent tatovering. Denne behandling kræver minimum én efterfølgende touch up behandling. Det er vigtigt at huden heler 4-6 uger inden man får foretaget en touch up behandling. Der er risiko for, at pigmenterne forsvinder under huden og man dermed ikke kan se et resultat. Behandlingen kan være smertefuld. Pigmenterne vil falme og vil kunne synes op til 70% mindre tydelige efter din helingsproces. Efter din behandling vil pigmenterne synes 30-50% mørkere end det ønskede resultat. Der er risiko for allergiske reaktioner. Der er risiko for infektion og et ikke tilfredsstillende, hvis den nødvendige efterpleje ikke bliver overholdt. Du vil opleve hævelse og rødme efter din behandling. Under behandlingen kan du opleve, at det behandlede områder bløder lidt. Hvis du allerede har fået foretaget en behandling med permanent makeup i en anden klinik, garanterer Copenhagen Beauty Clinic ikke at behandling vil dække 100% den gamle PMU. Der er risiko for ar, ujævn farve og tab af naturlige bryn, dette sker dog meget sjældent.

Efterpleje

Dag 1. 1 time efter du har fået lavet dine bryn, skal du rense dem for første gang forsigtigt med lunkent vand og en neutral shampoo. Dup brynene tørre med en ren serviet eller vatrondel. Derefter skal du påføre et jævnt og tyndt lag af aftercare creme med en vatpind. Dette skal gøres hver time det første døgn indtil du går i seng. Dag 2-7. Rens og påfør aftercare cremen som du plejer, dog kun 3 gange om dagen. De første 7 dage, efter din behandling, må dine bryn ikke komme i vand, du må gerne gå i bad, men undgå at brynene bliver våde. Påfør evt. et tykt lag af den din aftercare creme og kom et stykke husholdningsfilm på. Du må ikke bruge makeup, hverken på, eller i nærheden af din kosmetiske tatovering de første 7 dage, eller indtil såret er helet. Den første uge efter behandlingen, frarådes du at gå i sauna, sole dig/ gå i solarium, bade i klor- og saltvand, samt at træne – eller generelt lave svedfremkaldende aktiviteter.
Tilmed dig vores nyhedsbrev

Bliv inspireret og hold dig opdateret på skønhed

Book tid